Den här webbplatsen använder sig av cookies för att göra din upplevelse smidigare.
Vi har tillfälligt stängt
På grund utav myndigheternas rekommendationer med anledning av Covid-19 håller Casino Cosmopol fortsatt stängt. Vi hoppas på att kunna välkomna Dig som gäst snart igen. Så fort vi har några nyheter kring när vi öppnar meddelar vi det här. För övriga frågor, vänligen kontakta vår kundtjänst 020-219 219.
Stockholm Om Casino Cosmopol Club Cosmopol / Vanliga frågor
Här får du svar på de vanligaste frågorna om Club Cosmopol.
Ja, första gången du besöker oss betalar du en entréavgift på 120 kr. Väljer du att bli medlem får du 50% på entréavgiften, d.v.s. du betalar 60 kr och erhåller då ett medlemskort i guld. Du får tillgång till en rad erbjudanden och förmåner via nyhetsbrev och/eller sms. Väljer du att inte bli medlem betalar du ordinarie pris på entréavgiften och erhåller istället ett årskort i silver. Båda korten ger därefter fri entré i ett år.
Ditt medlemsår börjar den dagen du ansöker om medlemskap, och gäller därefter i tolv månader. Efter detta måste du förnya ditt medlemskap för att ta del av våra erbjudanden.
Ja, samma åldersgräns som för att besöka Casino Cosmopol, du måste ha fyllt 20 år.
För att få ett nytt medlemskort säger du till i receptionen på något av våra casinon, så får du ett nytt kort kostnadsfritt. Kom ihåg att ta med legitimation när du besöker oss utan medlemskort.
Kortet har förmodligen blivit avmagnetiserat och behöver därför bytas ut. Säg till i receptionen så får du ett nytt kort.
Uppdatera din e-postadress i receptionen på casinot eller kontakta ditt casino via e-post.
Kontrollera först att du har angett rätt e-postadress. Om du inte får någon e-post från oss kan det också bero på att breven fastnar i ett e-postfilter eller brandvägg. Kontrollera med den it-ansvarige på din arbetsplats. Om du inte kan ta emot e-post hemma kan du kontrollera inställningarna i din brandvägg.
Med anledning av Covid-19 är Casino Cosmopol stängt tillsvidare. Vi förlänger därför alla medlemskap och kommer kompensera dig som medlem för hela perioden vi håller stängt.